Nowy patch w League of Legends- patch 8.22 ostatni w tym sezonie

Nowy patch w League of Legends- patch 8.22 ostatni w tym sezonie

07/11/2018 By Marli201

Nowy patch w League of Legends jest już ostatnim patchem w tym sezonie . Poprawił wiele małych błędów w rozgrywce, wprowadził ulepszenia oraz osłabienia bohaterów i nie tylko. Bohaterowie, których dotyczy patch 8.22 to:

  • Akali  usunięto umiejętność  OSZUST, HAKER: nie ma już pomocy przy ostatnich ciosachakali

    W — Osłona Zmierzchu

CZAS ODNOWIENIA 17/15,5/14/12,5/11 sek. 21/18,5/16/13,5/11 sek.

R — Skrytobójcze Wykończenie

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 100/150/200 pkt. 85/150/215 pkt.
  • Fiora poprawiono celowanie z użyciem umiejętności Wypad ,fiora

    Q — Wypad

    PRIORYTETY Wypad wciąż przedkłada Wrażliwe Punkty z super umiejętności nad Wrażliwe Punkty z umiejętności biernej, ale teraz priorytetowo traktuje najbliższy cel objęty super umiejętnością, nawet jeżeli nie będzie miał Wrażliwego Punktu.
    MNIEJSZE PRIORYTETY  Wypad będzie starał się trafić bohatera o niskim poziomie zdrowia w zasięgu, stwora w zasięgu, któremu można zadać ostatni cios.
  • Jhin – naprawa czterech błędów związanych z postacią:jhin
    RAZ Premia do prędkości ruchu, jaką Jhin otrzymuje po trafieniu krytycznym, zależy teraz od jego prędkości ruchu w momencie wystrzelenia ataku, a nie w momencie jego trafienia.
    DWA Jeżeli Jhin trafi krytycznie kilka razy z rzędu, premia do jego prędkość ruchu jest ponownie przeliczana przy każdym trafieniu krytycznym. Premia pierwszego trafienia krytycznego nie będzie odświeżana przez każde następne trafienie krytyczne.
    TRZY Naprawiono błąd sprawiający, że Jhin otrzymywał wzmocnione przyspieszenie z pierwszego ataku Nawałnicy Mieczy (tego, który ją aktywował).
    CZTERY Naprawiono błąd sprawiający, że Jhin nie otrzymywał wzmocnionego przyspieszenia ze swojego trzeciego ataku Nawałnicy Mieczy.
  • LeBlanc – zmniejszenie obrażeń z umiejętności W -zniekształcenia.leblanc
    OBRAŻENIA PODSTAWOWE 85/125/165/205/245 pkt. 75/115/155/195/235 pkt.
  • Maokai – zmiany przy umiejętności E: zmniejszony czas odnowienia, zwiększone obrażenia na niższych poziomachmaokai
    OBRAŻENIA 6/6,5/7/7,5/8% maksymalnego zdrowia celu 7/7,25/7,5/7,75/8% maksymalnego zdrowia celu
    CZAS ODNOWIENIA 11 sek. 10 sek.
  • Nunu & Willump – Zwiększone obrażenia od ataku. Zwiększone leczenie Q w przypadku bohaterów.n&w
    PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 57 pkt. 61 pkt.
  • Trundle – Zwiększone obrażenia Q.trndl
    OBRAŻENIA PODSTAWOWE 20/30/40/50/60 pkt. 20/35/50/65/80 pkt.
    SKALOWANIE 0/0,1/0,2/0,3/0,4 pkt. całkowitych obrażeń od ataku 0,1/0,2/0,3/0,4/0,5 pkt. całkowitych obrażeń od ataku
  • Viktor – Zmniejszone obrażenia podstawowe wyładowania Q na wyższych poziomach, zwiększone skalowanie. Zmniejszone obrażenia R, skalowanie zwiększone.vktr

    Q — Wyssanie Mocy

    OBRAŻENIA PODSTAWOWE WYŁADOWANIA 20/50/80/110/140 pkt. 20/45/70/95/120 pkt.
    SKALOWANIE WYŁADOWANIA 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,5 pkt. mocy umiejętności 1,0 pkt. całkowitych obrażeń od ataku + 0,55 mocy umiejętności

    R — Burza Chaosu

    OBRAŻENIA PODSTAWOWE KAŻDEGO DRAŚNIĘCIA 150/250/350 pkt. 130/210/290 pkt.
    SKALOWANIE DRAŚNIĘĆ 0,7 pkt. mocy umiejętności 0,85 pkt. mocy umiejętności
  •  Pyke – Szare zdrowie nie skaluje się już z maksymalnym zdrowiem, ale skaluje się lepiej z obrażeniami od ataku. Zmniejszona prędkość ruchu W, ogłuszenie E oraz R skaluje się z destrukcją.pyk

    Umiejętność bierna — Dar Topielców

    MAKSYMALNE SZARE ZDROWIE 25% maksymalnego zdrowia + 21% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku, do maks. 50% 80 pkt. zdrowia + 8 pkt. zdrowia za każdy 1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku, do 60% maksymalnego zdrowia

    W — Nur w Upiorne Wody

    KOSZT 75 pkt. many 50 pkt. many
    PRĘDKOŚĆ RUCHU 60/65/70/75/80% (+4% za każde 100 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku) 40% na wszystkich poziomach (+1,5% za każdy 1 pkt. destrukcji)

    E — Widmowy Odpływ

    KOSZT 50 pkt. many 40 pkt. many
    CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 sek. 1,1 sek. na wszystkich poziomach + 0,1 sek. za każde 10 pkt. destrukcji

    R — Śmierć z Głębin

    nowość SKALOWANIE Z DESTRUKCJĄ Próg wykończenia (i zadawane obrażenia, jeżeli zdrowie celu przekracza ten próg) zwiększa się o 1,5 pkt. za każdy 1 pkt. destrukcji.

Zaktualizowano Zaginający Czas Tonik

Większość efektu regenerującego mikstur i ciastek zachodzi na początku, ale nie jest on już wydłużany. Nie wpływa już na eliksiry.

dodano ŻŁOPANIE Użycie mikstury lub ciastka natychmiastowo przyznaje 50% ich efektu przywracającego zdrowie i/lub manę, ale sprawia, że dany przedmiot zaopatrzeniowy nie będzie mógł zostać ponownie użyty, dopóki jego efekt się nie skończy.
usunięto POPIJANIE Mikstury, ciastka i eliksiry nie trwają już o 20% dłużej.
usunięto ZROBIONY W BUTELKĘ Zaginający Czas Tonik nie wpływa już na eliksiry.

Nadchodzące skórki i barwy:

  • Cyber Nami,
  • Cyber LeBlanc,
  • Pretorianin Fiddlesticks,
  • Pretorianin Graves.